မွ်တတဲ့ေတြးေခၚတတ္မႈအတြက္ ေကာင္းမြန္တဲ့စာသင္ခန္းရွိဖို႔လည္းလိုတယ္

သာယာၿငိမ္းခ်မ္းတဲ့လူ႔ေဘာင္အဖြဲ႔အစည္းျဖစ္ဖို႔အတြက္ အဲဒီလူ႔အဖြဲ႔အစည္းမွာ ေယ်ဘုယ်အားျဖင့္ မ်ွတတဲ့အေတြးေခၚ စီးဆင္းလည္ပတ္ေနဖို႔လိုတယ္
ဘယ္အေၾကာင္းအရာပဲျဖစ္ျဖစ္ အေကာင္း နဲ႔ အဆိုး ရွိတယ္ ဆိုတာကိုသဘာဝက်က်လက္ခံတတ္ရပါမယ္။

အျဖဴရွိသလို သူနဲ႔ဆန္႔က်င္ဘက္ျဖစ္တဲ့ အမည္းလည္းရွိတယ္ဆိုတာသိတတ္ရပါမယ္။ လူပုဂိုလ္အားျဖင့္ေသာ္လည္းေကာင္း လူအုပ္စုေတြအေနနဲ႔ေသာ္လည္းေကာင္း ေနရာေဒသအေနနဲ႔ေသာ္လည္းေကာင္း တိုင္းျပည္ ႏိုင္ငံအားျဖင့္ေသာ္လည္းေကာင္း
သူ႔သမိုင္းနဲ႔သူ သူ႔အေၾကာင္းနဲ႔သူတန္ဖိုးရွိတယ္ဆိုတာကိုသိတတ္ရပါမယ္။
ဘယ္ေလာက္ပဲ ကိုယ္နဲ႔ဆန္႔က်င္ဘက္ျဖစ္ေနေသာ္လည္း မွန္ကန္ေနပါက အရွိကိုအရွိတိုင္းလက္ခံတတ္ရပါမယ္
ကိုယ္နဲ႔ဆန္႔က်င္ဘက္ျဖစ္တိုင္းမွားတယ္လို႔ သတ္မွတ္လိုက္ရင္ေတာ့  တစ္ဖက္သတ္ တစ္ယူသန္အစြန္းေရာက္ေနတတ္ပါတယ္။

ဒီလို အစြန္းေရာက္တဲ့ အေတြးေခၚေတြရွိေနရင္ေတာ့ လူ႔အဖြဲ႔အစည္းတစ္ခုရဲ႕ ေရရွည္ခိုင္ခံ့ စစ္မွန္တဲ့ သာယာၿငိမ္းခ်မ္းမႈကို ထိခိုက္တတ္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ အေတြးအေခၚ အစြန္းမေရာက္ဖို႔လိုတယ္။ ဘာေၾကာင့္လဲဆိုတာ အဲဒီအစြန္းေရာက္တဲ့ အေတြးအေခၚကပဲ အဲဒီလူကိုေမာင္းႏွင္လို႔ျဖစ္တယ္။
အေတြးေခၚတစ္ခု အစြန္းေရာက္မေရာက္ဆိုတာကလည္း အဲဒီလူသင္ၾကားခဲ့တဲ့ စာသင္ခန္းက အရမ္းအဓိကက်ပါတယ္ စာသင္ခန္းဟာ အေတြးအေခၚတစ္ခုရဲ႕ ဇစ္ျမစ္ျဖစ္တယ္။ ဘာျဖစ္လို႔လဲဆိုေတာ့ လူတစ္ေယာက္ရဲ႕အေတြးအေခၚဟာ သူသင္ယူစုေဆာင္းခဲ့တဲ့အရာေတြေပၚမွာပဲ အေျခခံၿပီး ေျခကုပ္တည္ေဆာက္ထားလို႔ျဖစ္တယ္။ ဒါေၾကာင့္ အေတြးေခၚတစ္ခုရဲ႕လားရာအစဟာ စာသင္ေက်ာင္းကလာတယ္လို႔ေျပာရင္ မွားမယ္မထင္ဘူး။

  လူအုပ္စုတစ္စု လူမ်ိဳးတစ္မ်ိဳးရဲ႕ ဘာသာေရး ယဥ္ေက်းမႈ အစဥ္အလာ သမိုင္းကိုပဲ ေဇာင္းေပးတဲ့ စာအုပ္ေတြမျဖစ္သင့္ဘူး။ မ်ွတတဲ့အေတြးအေခၚကိုေပးတဲ့ လြတ္လပ္ၿပီး တရားမ်ွတမႈကိုအားေပးတဲ့ ေကာင္းမြန္တဲ့သင္ရိုး စာသင္ခန္းျဖစ္ဖို႔လိုတယ္။

By; Atsam@kachinland